مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-05سياسي

فارس من| همه مسؤولین برای تکمیل پارک آبی قوچان باید پای کار بیایند


نائب رییس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: شهرداری درزمینه پارک آبی این شهرستان که جزو پروژه های نیمه تمام بخش خصوصی است نهایت همکاری و مساعدت را انجام داده اما بهره برداری و تکمیل آن نیازمند این است که همه مسؤولین در حوزه های مختلف پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قوچان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره اینکه یکی از کمبودهای این شهر نبود پارک آبی و مکان تفریحی مناسب در حوزه آبی برای نشاط عمومی است، گفت: برای جبران این کمبود از چند سال پیش یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد میدان شده و پیشرفت مناسبی هم در ابتدای کار برای ساخت یک مجتمع آبی در این شهرستان داشته است.

علی زیرک با ضمن اظهار تاسف از تکمیل نشدن این پارک آبی، بیان کرد: شهرداری درزمینه ایجاد پارک آبی نهایت همکاری و مساعدت را با سرمایه گذار انجام داده و هیچ سنگ اندازی نداشته است اما بهره برداری و تکمیل آن نیازمند این است که همه مسؤولین در حوزه های مختلف پای کار بیایند تا مشکلات مرتفع شود.

وی تأکید کرد: باید این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد تا علاوه بر اینکه سرمایه گذار بیش از این متضرر نشود نشاط اجتماعی نیز اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| همه مسؤولین برای تکمیل پارک آبی قوچان باید پای کار بیایند

فارس من| همه مسؤولین برای تکمیل پارک آبی قوچان باید پای کار بیایند